Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek, a vásárlás menete

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Kuponok érvényesítése

Amennyiben rendelkezik érvényes kuponnal, akkor kattitson a Kosár „Megtekintés” gombjára. Ez után a „Kupon beváltása” mezőbe beírva tudja érvényesíteni a kedvezményt.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által vagy Pick Pack Pont), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz, bankkártya, PayPal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Fizetési kötelezettség
A „Megrendelés” gombra történő kattintással a megrendelő egyértelmű szándékát fejezi ki a vásárlásra, mellyel ígéretet tesz a termék kifizetésére, átvételére és tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését nem veszi át - és ennek oka nem a csomagban szállításkor keletkezett súlyos sérülés, amelyről a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvenni -, abban az esetben az Omegasolution Kft jogosult a szállítással és csomagolással kapcsolatos költségeit a megrendelőre hárítani, arról számlát kiállítani, még akkor is, ha a szállítás a megrendelés összegéből vagy egyéb akcióból adódóan egyébként ingyenes lett volna. Az Omegasolution Kft az így kiállított kártérítési számlát kész jogi úton érvényesíteni.

A szerződés létrejötte
A megrendelés elküldésével magyar nyelvű szerződés jön létre a megrendelő és az Omegasolution Kft. között. A szerződést külön írásos formában nem rögzítjük, alapja a megrendelést visszaigazoló email, illetve az esetlegesen ezt módosító későbbi elektronikus levelezések.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes kereskedelmi árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A vásárló tudomásul veszi és elfogadja, hogy az árak a megrendelés pillanatában rögzítésre kerülnek. A megrendelést követően a feldolgozás vagy kézbesítés alatt álló megrendelésekben az időközben indult akciót érvényesíteni nincs mód, és ugyanígy az időközben lejárt akció sincs hatással a fizetendő összegre.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a lehető leghamarabb, de legkésőbb 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
A vásárló köteles valós számlázási, szállítási címet és elérhetőségeket megadni, amelyeken valóban elérhető. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ha változtatni kíván a bevitt adatokon a „Megrendelés” gomb megnyomása után, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat email-ben vagy telefonon. Az Omegasolution Kft. nem vállal feleslősséget a rosszul kitöltött információkból eredő károkért, továbbá nem vonható felelősségre, ha a kézbesítés a vásárló helytelen adatközése miatt hiúsult meg.

Visszaigazolás, SMS értesítés
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a csomag feladásáról.
Ha a megrendelő futárszolgálatos szállítást kért, a kézbesítést megelőző napon a futárszolgálat SMS értesítést küld a megrendelőnek. A megrendelő válaszüzenetben módosíthatja a kiszállítás dátumát. A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban ismét SMS értesítést küld a megrendelőnek a kiszállítás várható idejéről, 3 órás intervallumban. Ezt az időpontot már nem tudja a megrendelő megváltoztatni válaszüzenetben.
Ha a megrendelő FoxPost csomagautomatába kérte a szállítást, akkor a FoxPost egy SMS-ben értesíti a megrendelőt, amikor csomagja megérkezik az átvételi pontra. Az SMS tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot. Ettől az időponttól számítva 5 munkanap áll rendelkezésre a terméket átvenni.
Ha a megrendelő Pick Pack Pont-on veszi át a rendelését, akkor a Pick Pack Pont egy SMS értesítsben tájékoztatja a megrendelőt, amikor a csomagja megérkezik az átvételi pontra. Ettől az időponttól számítva 7 napja van a megrendelőnek a terméket átvenni.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési lehetőségek
Áruházunkban lehetőség van  Simple - OTP Mobil fizetési tájékoztató kártyás fizetésre, banki átutalásra, PayPalfizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás futárszolgálattal
DPDA küldemények kézbesítésének, szállításának egyik lehetséges módja futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Rendelését a DPD Hungária Kft. futára szállítja házhoz
Kiszállítási idő: Raktáron levő termékek esetében: 1-2 munkanap,
  Rendelhető termékek esetében: 6-12 munkanap
Szállítási díjak: Ingyenes
Utánvéltel díja: Ingyenes

Átvétel FoxPost csomagautomatából

Csomagját kérheti FoxPost csomagautomatába. A terminálok megtalálhatók többek közt Auchan, Tesco és Spar hipermarketekben, valamint például a West End, Aréna plaza, Allee, Árkád, Campona, Corvin Plaza, Pólus Center, Lurdy Ház, Savoya Park, Duna Plaza, Budagyöngye, Euro Center, Agria Park, Fórum Debrecen és Europeum bevásárlóközpontokban is. A szállítási idő raktárról elérhető termékek esetében 2-3 munkanap, raktárról nem elérhető termékek esetében 6-12 munkanap. A csomagautomatáknál lehetőség van bankkártyával fizetni, így bankkártyás utánvétre lehetőség van. A szállítás csomagterminálba ingyenes.

Átvétel egy közeli Pick Pack Ponton
Pick Pack Pont LogoCsomagját kérheti Pick Pack Pontra is. Ezek például olyan Relay és inmedio hírlapüzletek, valamint OMV, MOL, avanti és  AVIA töltőállomások, továbbá Coop Star, PlayersroomPlaymaxSportfactory üzletek, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg. A boltok és átvevőhelyek listája folyamatosan bővül. Ideális megoldás akkor, amikor nem tudja vagy nem akarja otthon várni a futárt, hanem az Ön időbeosztása függvényében egy közeli Pick Pack Ponton veszi át a rendelését. Amennyiben a termékek raktáron vannak, a munkanapon 14 óráig leadott rendeléseket - Budapesten 2-4 munkanapon belül, míg nem budapesti szállítás esetén 3-5 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont-on az üzlet vagy töltőállomás saját nyitvatartási idejében. Részletes táblázat itt érhető el. A raktárról nem elérhető termékekre a szállítási idő 6-12 munkanap. A Pick Pack Pontokon fizethet készpénzzel és bankkártyával egyaránt. A Pick Pack Pont szállítás hasonlóan a futárszolgálathoz Ingyenes!

Személyes átvétel
Lehetősége van a termékek átvételére székhelyünkön, 1117 Budapest, Baranyai tér 3. V/3. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy székhelyünkön boltot nem üzemeltetünk! Az átvétel időpontjáról minden esetben telefonon vagy emailben előzetes egyeztetés szükséges.

A szállítás megtagadása
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Az Omegasolution Kft. fenntartja a jogot, hogy visszatartsa vagy törölje a megrendelést attól a vásárlótól, aki előző rendelését vagy rendeléseit nem fizette ki. Ilyen esetben a szállítási idő a teljes tartozás megfizetésétől indul. Az Omegasolution Kft. fenntartja a jogot, hogy visszatartsa vagy törölje a megrendelést attól a vásárlótól, aki vásárlói magartartásából következtethetően a megrendelését vélhetően nem fogja átvenni. Az Omegasolution Kft. fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa vagy törölje a megrendelést attól a vásárlótól, aki a számlázási és/vagy szállítási adatok megadásakor egyértelműen felismerhető nem létező vagy nem valós adatot adott meg.

A termékek
Termékeinket kizárólag a Claude Bell Institut-tól szerezzük be és értékesítjük. A közvetlenül a gyártóval történő kapcsolattartás a garancia arra, hogy Ön eredeti terméket kap! A termékekről készült képek, az eredmények reprezentációi illusztrációként kezelendőek, azok a valóságtól némileg eltérhetnek. Nem jellemző, de a gyártó előzetes értesítés nélkül változtathat a termékek dizájnján, ezért a kézhez kapott termék csomagolása némileg eltérhet az oldalon szereplő fényképtől, de sem hatóanyagában sem kiszerelésében nem különbözik. Továbbá a termékeket francia, vagy angol nyelvű fantázianevekkel látják el, amelyek csak alakilag, jelentésben nem különböznek az oldalon szereplő termékektől.

Szavatosság, jótállás
Amennyiben a termék bizonyíthatóan sérült vagy minőségét illetően jogos kifogás merül fel, a fogyasztónak 15 napon belül cserére van jogosultsága. A szavatossági vagy jótállási igény érvényesítéséről az értékesítő minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyv tartalmazza a szerződéskötés (megrendelés) időpontját, a hiba vagy kifogás leírását. Amennyiben az értékesítő elutasítja a fogyasztó igényét, akkor a fogyasztó a Budapesti Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat.
Az eladó köteles a javítást vagy cserét 15 napon belül elvégezni, vagy mással elvégeztetni. Amennyiben a 15 nap eredménytelenül telik el, akkor a fogyasztó visszakövetelheti a vételárat.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a vásárlástól 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni vagy személyesen átadni a webáruháznak a terméket. A megrendelő a terméket nem küldheti utánvétes csomaggal, mert a visszaküldött áru épsége nem ellenőrizhető az utánvét kifizetése előtt, így az Omegasolution Kft-nek nem áll módjában utánvétes csomagokat átvenni. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (pl.: postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelete rendelkezik.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Kivételt képez ez alól a jegyzőkönyvben rögzített szállításkor keletkezett sérülés, illetve a szavatossági probléma miatti visszáru - melyekről minden esetben még a visszaküldést megelőzően jegyzőkönyv készül.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a „Rólunk” vagy „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A rendelés teljesítésének megkezdését az „Elküldve” státusz jelzi, amely azt jelenti, hogy a szállítópartnernek átadtuk a csomagot.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Az eladó jogosult a megrendelés törlésére, ha a megrendelés végösszege a megredelés leadásától számított nyolc napon belül nem kerül kiegyenlítésre. A nyolc nap attól a naptól számít, hogy az összes megrendelt termék raktáron van. A fizetés elmúlasztása megnyilvánulhat például a banki átutalás nem teljesítésében, illetve a készpénzes személyes átvétel elmulasztásából, de nem vonatkozik az utánvéttel szállított megrendelésekre.

Adatok kezelése
A megrendelés lebonyolítása érdekében szerzett adatokat az Adatvédelmi nyilatkozat szerint kezeljük.

Áruház üzemeltetése, tárhely szolgáltató
A www.claudebell.hu szolgáltatója és a rendelések kiszolgálója:

Cégnév: Omegasolution Kft.
Székhely: 1117 Budapest, Baranyai tér 3. V/3
Levelezési cím: 1117 Budapest, Baranyai tér 3. V/3
E-mail: info@claudebell.hu
Adószám: 24324045-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-172140
Bejegyző hatóság neve: Fővárosi Cégbíróság
Adatvédelmi nyilvántartási szám: folyamatban...
A szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-30-247-2176

A tárhely-szolgáltatást végzi:

Cégnév: ShopRenter.hu Kft.
Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
Levelezési cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Adószám: 23174108-2-09
Ügyfélszolgálat: 06-1/234-5011
E-mail: info@shoprenter.hu
Weboldal: www.shoprenter.hu